Sista snöskottningen?

onsdag 10/5 = bytt jobbdag
 
Eftersom vi åker till Stockholm i morgon torsdag blev detta en jobbdag.
Var på ett möte kring våra val av språk tidigt i utbildningarna.
Det som är lurigt är  att det finns så många bivillkor.
Hur avväger man "lätt att lära sig" mot att viktiga detaljer döljs?
Typer och indexerade strukturer är svårt, när ska man sätta sig in i det?
Ska man?
Hade för övrigt inte så mycket på ToDo-listan, så jag hjälpte kollegan med kandidaternas anmälningar  under dagen. Hann precis klart innan det var dags att åka hem.
 
tisdag 9/5 = gymmet
 
Snabb tur till stan för att komplettera några småsaker.
Och dricka gokaffe såklart.
Såg att PoP hade totalutförsäljning, så vi ringde Vincents mamma för att höra om något kunde fyndas.
Men det var väldigt urplockat, så det blev inget fynd.
 
 
Inte mycket snö kvar nu i denskuggigaste hörnen.
Drog till gymmet. Minns inte vad jag gjorde.
Nåt var det.
 
måndag 8/5 = jobbet
 
Avslutade granskningarna.
På em hade skrivkompanjonen och jag ett möte för att se över tidsplanen och arbetsuppgifterna.
 
söndag 7/5 = gymmet kompletterat med snöskottning
 
 
Stillsam kväll. Försöker avsluta påskljusen (som var med redan förra året). 
 
lördag 6/5 = skottar lite i snöhögarna
 
 
Rabarbern är som alltid tidigt igång!
 
fredag 6/5 = [DKV]
 
I god ordning körde vi DKV hela dagen.
Livsviktigt för mig så jag verkligen läser och tänker på mitt skrivprojekt.
Vi insåg att det nu inte är många fredagar kvar. Nästa  gemensamma fredag blir förmodligen 9/6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0