Två panschisdagar

onsdag 8/3 = inga sysselsättningsproblem
 
Mera skottning och fotojobb.
Jag är så oerhört tacksam för att Barnafadern är outtröttlig, genomtänkt och har bättre minne än jag.
 
tisdag 7/3 = dagen i punkter
  • löser korsord
  • åker till kåmpe
  • skottar
  • traskar till gymmet (& gymmar)
  • fixar med foton, vilket medförde...
  • starta om datorn
  • starta om skrivaren
  • övertyga datorn om att skrivaren fanns tillgänglig på nätet...
Många bilder väcker så mycket känslor och tankar. Jag förstår min mammas oro för att min syster och jag ev. skulle kasta allt utan att värdera det. Så vad gör man med alla bilder.... Jag har svårt att kasta, men vem ska titta på dem efter mig?
Farmors familj hemma på gården (i Knäppa).
Farmor i den vita klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0