Rena hundpanget blir det i veckan

måndag 5/6 = tog en liten tur till stan
 
Hade tänkt fixa en liten välkomstpresent till nya barnbarnet den här veckan.
Man vet ju aldrig när de kommer....
Så jag drog in till stan och fick med mig farmaceuten.
Man kan faktiskt shoppa ihjäl sig.
Fick telefonera live med lilla My, när vi satt och drack kaffe på stan.
De frågade lite om Tofu, och pappans mamma hade sagt att hon kunde ta honom ett tag.
Bra sa jag eftersom vi lovat att ha #5's hund från och med onsdag fm till söndag(?).
Festival tror jag.
Sedan ringde sagda hundägare och nästa blivande moder (tekniska fysikern) till sin tvillingsyster. Hon sa "jag da'?", när vi sa att vi var på stan.
Hiskeliga trafik ibland.
Annars har vi tagit det lugnt, ätit rester och hjälpt en hund som en entusiastisk hundvakt testat att ge kavring. Vilket uppskattades just då, men skapade rätt stor oro i kistan.
Skulle egentligen ha tränat idag, men kände för det ännu mindre än vanligt.
 
söndag 4/6 = Fixade med småsaker
 
Gjorde en insats i våra fördelsedagsbuketter. Det blev två nya av dessa.
Min morsdagsbukett är dock fortfarande väldigt fin:
 
Eftersom frysen varit okall ett dygn, försöker vi äta upp alla rester där. Glass t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0