Villkorskontroll

onsdag 11/1 = jobbar med villkor
 
Nu har det blivit plusgrader och regnar.
Har kört en riktig arbetsdag och kollat de stora kurserna som startar till veckan.
 
tisdag 10/1 = inget att välja på -> utegymmet
Sedan blev en sväng till på em:
Barnafadern fick feeling och ville starta med det nygamla projektet med en bildvägg:
Granen åkte alltså ut:
Snön utanför bron har vi ingenstans att frakta.
Kanske plusgrader och regn kan lösa det problemet?
 
måndag 9/1 = text
 
Barnafadern gjorde en hjälteinsats medan jag duschade och åt frukost, så att ta sig ut ur garaget var oproblematiskt. Jag hade en student som skulle skriva enskilt och den tentan startade 8.00.
Även om det var oskottat och superspårigt ut ur byn, så var det plogat sedan.
Dosorna till dörrlåsen hade gett upp så det blev att traska runt huset innan jag kom in.
Nåja studenten var inte stressad och fick sin skrivtid, i det lilla formatet. Hen var väldigt tacksam.
Under dagen hade grannen (Kustbevakningen) rättat oss från den värsta plogvallen, men fortfarande mycket kvar att skotta.
 
söndag 8/1 = skottning
 
Nu vräker det ner, så vi var ute två gånger för att öht. komma ut med bilen i morgon bitti.
Uppfarten fick vara oklar.
 
lördag 7/1 = kravlade mig till gymmet - och hem
Skinkpaj på julskinkan, och sedan HP4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0