Januaris sista dagar

tisdag 31/1 = panschisdag
 
Startade dagen med att klippa mig.
Bra början.
Sedan ett par korsord som behövde lösas.
Nu bloggning.
Strax lunch.
Sedan gymmet tror jag.
 
måndag 30/1 = jobbdag
Fick avklarat det tråkigaste i mitt jobb: avbrott och omkullningar.
I praktiken har jag gått igenom 300+ individer för att bedöma hur aktiva de är.
Omkullningar kan man göra direkt, men avbrott måste man ha tillåtelse att göra.
Nu väntar jag på svar från de jag tror har slutat.
Dotter och dotterson messade, men unge herrn var verkligen inte på humör.
Nu går han hur bra som helst, och har kommit på att man kan göra olika ljud. Säger mamma t.ex.
 
söndag 29/1 = gymmet
 
Lugn dag.
Försökte mig på att fixa en avatar.
Girls kan inte ha grått hår, men men kunde det!
Drog iväg till gymmet efter lunch.
Försökte med intervaller.
 
lördag 28/1 = text
 
Barnafadern flaggar för att ett ryggskott kan vara på G.
På kvällen avslutade jag HP-sviten.
 
 
Vad ska jag hitta på nu då?
Matrix?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0