Inga bilder?

fredag 27/1 = DKV
 
Idag sitter jag hemma eftersom forskarkompisen sitter på tåget.
Vi messar lite, eftersom hon sitter i en tyst kupé.
Jag läser om Parsons problems.
 
Studenterna får ett antal givna kodradspar, de får veta vilket problem som ska lösas och väljer vilka rader som ska vara med och i vilken ordning de ska komma.
Här är det blandat logiska och syntaktiska fel.
 
torsdag 26/1 = jobbet och HP7:1
 
Jobbet inte så betungande idag.
Hann prata med flera personer om saker som ska tänkas på.
Maten idag blev rotmos(-ish) och köttkorv.
Väldigt gott.
 Kvällen ägnades åt HP7:1 Dödsrelikerna
 
onsdag 25/1 = NUS
 
Drog iväg till stan för att göra lite ärenden innan svärföräldrarna anlände till sjukhuset.
Klockan 12 kom de och vi köpte med fika till väntrummet på Ögon.
13 skulle hon undersökas och opereras.
Men det blev efter 14.
Handlade på MAXI på vägen hem.
Maten fick bli nödlösningen den här dagen.
 
tisdag 24/1 = panschis på gymmet
 
Ibland stöter man på synonymer som överraskar:
Efter lunch gick jag till gymmet. Barnafadern stretar utomhus.
 
Idag dök sängen upp.
Som vi beställde 17/11.
Kuddar och täcken följde med på köpet.
Nu är det bara för gästerna att bola in sig.
Svärfadern ringde och berättade att min svärmor fått tid för ögonoperation onsdag, så vi sa att vi skulle komma till sjukhuset och hjälpa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0