Träffade sonen 20 minuter

söndag 26/2 = gymmet
 
Under flera år har vi, i hushållet, återkommande haft en diskussion om vi ska fortsätta med söndags-DN (oftast i samband med att räkningen dyker upp).
Jag tycker det är trevligt med tidning på söndagarna OCH jag vill gärna lösa söndagsXet.
Men nu har vi bestämt oss för att inte ha den längre.
Barnafadern är ofta väldigt irriterad och det är rätt dyrt.
Jag kontrollerade lösnummerpriset och det är 47:-, vilket innebär att det inte är någon eg. prisskillnad mot att ha prenummerationen. Kanske en e-prenummeration kan vara något?
Idag var sista betalade ex.
Få se om den kommer ett par extra gånger....
Sonen visade sig inte förrän det var dags att åka in till stan.
Hans tåg gick 14 och syskonen hade bestämt att bruncha illsammans i stan.
Så de 20 minuterna i bilen var vad jag såg av honm idag....
Efter att ha sett VM-sprint-stafetten (guld till damerna) bytte jag om och traskade till gymmet.
Jag fattar knappt själv att jag orkar gå dit, så otroligt tungt som det går. Det måste väl ändå vara bättre än att inte gå dit? Skulle önska att jag kom iväg 3+ ggr/vecka, men det ligger mer på 2 :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0