Sonen besöker oss

fredag 24/2 = [DKV] på stan
 
Sonen har semester idag.
Jag åker in lite senare eftersom vi bestämt att sitta på stan idag.
Trevligt och gynnsamt eftersom jag planerat att läsa en ganska omfattande rapport (48 sidor!).
Det får jag inte gjort på annat sätt än via DKV.
På förmiffagen satt vi på kaffestället och flyttade sedan för att äta lunch och tillbringa em på Tonka.
Det snöade hela dagen och när jag kom hem var det sol på nysnön.
 
torsdag 23/2 = vanlig jobbdag
 
Hämtade sonen nere på stan på väg hem.
Träffade då också hans gamla pluggkompis/numera kollega.
Spelade såklart lite Mario Kart.
Går inte bra :-(
 
onsdag 22/2 = sonen ankommer till fädernehemmet
 
Testade att träna två dagar i rad.
Körde intervaller.
Gick inte sämre än vanligt i alla fall.
Sonen dök upp lagom till middag, men tillbringaden kvällen med kompisar i stan.
Vi tittade på favoritlaget i hockeyallsvenskan. De lyckades slå bottenlaget i alla fall.
 
tisdag 21/2 = en liten stadstur
Vi hade några ärenden och drog till stan.
Passade på att äta lunch på Klang.
Sedan till farmaceut-dottern för kaffe.
Väl hemma drog vi på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0