Helgen

söndag 2/4 = nästan klara
 
Fick bild från Uppsala, och det blev mer begripligt med feber och en del mammighet hos dottersonen. Vattkoppor!
Vi ägnade förmiddagen åt att klistra in de sista bilder vi hade valt ut.
Nu finns det lite plats kvar, så några bilder till kan vi sätta in.
Vilket jobb han gjort, min livskamrat. Hoppas att barn och barnbarn kommer att ha glädje av detta.
Sedan drog för att se om vi kunde tvätta bilen och handla.
Handla gick bra.
 
lördag 1/4 = dax!
 
Nu var det dags!
Gymkortet gick ut 31/3 och jag var där 21/3 sista gången.
Köpte två månader till, sedan borde man väl kunna vara ute utan att frysa ihjäl.
Får koncentrera mig på intervaller.
Trots att det inte alls verkar bita på tempot :-(
Jag var helt ensam på slutet.
Det var också dags för första semifinalmatchen mellan MoDo och Mora i hockey allsvenskan.
Trots det vanliga vinglet i försvarsspelet, blev det seger med 4-2.
Även måndag är det hemma match.
Björklöven tar emot Djurgården söndag/tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0