When everything else fails, read the instruction!

torsdag 29/9 = ojobbar lite
 
Satt och väntade en timme på att en av kollegorna skulle svara på om jag kunde rätta inlämningsuppgifter.
Man måste undvika att jobba med samma inlämning och jag kunde inte veta var jag skulle börja.
Till sist fick jag svar från kollegan och allt var nu rättat.
Försökte reda ut länkade listan under tiden.
When everything else fails read the instruction!
Så då gjorde jag det.
 
 
Kan vara 25 år sedan jag använda malloc senast :-(
Barnafadern drog till golfbanan pga regnprognoser för resten av veckan.
Borde nog ta en lunktur, men vill verkligen inte vara utomhus.
Mental blockering, för det ser inte så tokigt ut: 9 grader och nästan vindstilla.
Ergo: jag borde gå till gymmet och fylla på gymkortet. 
 
onsdag 28/9 = trådlöst elände?
Den här dagen kämpade jag med att komma igång med de nya trådlösa hörlurarna.
Svårt att känna om de sitter rätt i örat tycker jag. Höll på att tappa ner en i handfatet och den andra i toaletten (gillar att lyssna på ljudbok när jag borstar tänderna).
Kvällen ägnades åt omgång två i hockeyallsvenskan.
Favoritlaget fortsatte sin kräftgång men vann till slut med 6 - 3.
Jaja, jag får väl bita i det sura äpplet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0