Veckorna går snabbt när det är mycket att göra

tisdag 27/9 = fullmatad dag
 
Hela förmiddagen med mästarprov.
Rättade två olika (MP 4 & MP 7) och hade genomgång av båda.
Trixigt med structar, pekare och arrayer i samma svep:
Datatyper är bra, men lite svårtolkade ibland.
Sedan två stvl-samtal.
Studenter dras med post-covideffekter och hur tar man sig ur en tvåårig nedbrytande situation?
I morgon är det fullt upp, så jag kan inte åka hem tidigare på eftermiddagen, som jag brukar försöka med på onsdagar.
Onsdagsverksamheten:
  • Grupphandledning på morgonen: nu testar vi med riktad handledning. Modul 2 en timme och modul 3 en timme. Vi har 27 personer som har dessa kvar.
  • Två pass med valinformation. Till det första är kullen H20 inbjudna - två (2!)  har anmält sig. Till det andra passet har 13 C21'or anmält sig.
    Svårt att nå ut med information då.
  • Två individuella samtal.
När jag gick tillbaka mitt rum vid lunch var det full aktivitet bland festerierna.
Antar att det rör sig om sparkar av något slag  (in- eller åter- d:o)??
Idag tröttnade jag på ett min adapter mellan hörlurarna och telefonen börjat krångla. Ljudet slår av och på, det hoppar hit och dit i min ljudbok. Jag har testat hörlurarna direkt i datorn och då fungerar det precis som det ska, ergo adaptern har kontaktproblem. Åkte in på stora elkedjan på vägen hem och köpte ett par trådlösa. Såklart funkar de inte direkt.
  1. Ladda ner app till telefonen
  2. tryck på knappar tills det blinkar blått - mina blinkar rött
  3. sätt hela klabbet på laddning
  4. vänta.....
Tittar på ett mindre roligt fotbollslandslag medan jag väntar, bloggar och håller koll på webben :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0