Jobbvecka - 100%

torsdag 1/9 = jobbar lite hemma
 
Snart är våren här!
Har börjat snickra på valmaterialet inför valet till VT2023.
Anmälningsperioden öppnar 15/9, så då vill jag ha allt klart.
Hittade ett par kursböcker till spanskan bland barnens efterlämnade saker:
 
 
onsdag 31/8 = spanskan startar
 
Kursens andra, och sista, föreläsning.
Satt med även där.
Åkte hem till lunch och hade 3 zoom-möten innan spanskan startade 16.00.
Efter middagen försökte jag få något sorts grepp om hur man ska ta sig an kursen.
OTROLIGT plottrigt och, i min fyrkantiga värld, ostrukturerat.
6 moment som löper under nästan hela kursperioden.
Svårt att få grepp om kurslitteratur, övningsmaterial, examination....
Riktigt avtaggande!
(här vill jag visa en bild, när det går att ladda upp något...)
Nu (2/9):
 
tisdag 30/8 = kursstart
 
Gick med och lyssnade på KA's introduktion av kursen, eftersom jag aldrig varit med på det här pedagogiska upplägget.
Mastery learning.
På eftermiddagen var det datorintro i labben, så jag cirklade runt där för att svara på lite mer studieadministrativa frågor. En hel del som är oklart och som ställer till det för studenterna.
 
måndag 29/8 = text
 
Den här veckan behöver jag jobba varje dag.
Höstterminens start är mycket intensiv med mina arbetsuppgifter.
Kom på att jag skulle lägga in en bild på veckans kalenderaktiviteter, men det går såklart inte!
(förrän 2/9)
Fick ett överraskande mail:
I rena förskräckelsen tackade jag Ja!
Kursstart onsdag 31/8.
 
söndag 28/8 = blogg.se suger
 
Tog en promenad, eftersom jag kände mig lite hängig. HAlsont och huvudvärk??
Det går inte att ladda upp några bilder.
Vad är en blogg utan bilder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0