Skönt att vara ledig på måndagar också

söndag 9/10 = gymmet
 
Söndagar är trevliga.
Till sitt FMK har man ett alldeles nytt söndagsX.
Om sanningen ska fram så jobbade jag ett par timmar på fm.
Behövde kompensera lite för min brist på insats i fredags.
Efter en enkel lunch var det dags att dra till gymmet.
Barnafadern är beundransvärd och fortsätter vara utomhus.
Nåja, bättre inomhus än inte alls, säger jag.
På vägen hem:
Till vänster från i tisdags, till höger idag.
 
lördag 8/10 = text
Jobbade ute ett par timmar.
  • tömde blomkrukor
  • räfsade löv
  • la löv i pallkragarna
  • tog bort växthuset
  • tog upp all kvarvarande potatis
  • drack en sista (?) kopp kaffe ute
  • städade lite i fönstren på schabraket
Lokalderby i hockeyallsvenskan. 
fredag 7/10 = bilservice & mästarprov
 
Bilen skulle på service och första budet var att lämna den mellan 7-7.15.
Men när jag kontrollerade på torsdagskvällen visade det sig att det i ett sms står att jag har tid 13.30.
Tjatade mig in hos en av döttrarna som bor på halva vägen till bilfirman.
Satt där och jobbade, och fick sedan att telefonsamtal strax efter 15.30 att min bil var klar.
Då åkte jag hem.
Såg favoritlaget slå Mora med 2-1.
 
torsdag 6/10 = text
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0