Sista kursveckan

onsdag 26/10 = MP hela dagen
 
Kände mig tvungen att kolla upp några funktioner som sjunkit djupt i minnets dy.
Jag vet rätt bra vad de gör, men detaljerna...
Hur hanteras '\0' till exempel...
Freja opererades idag och är nog hemma igen.
 
tisdag 25/10 = jobbet
 
Frågestuga på morgonen. Bara de tappra två dök upp.
Styrde upp kring granskningen av förkunskapskontrollerna tillsammans med mina kollegor.
Planerade onsdagens mästarprovsmaraton tillsammans med kursansvarig.
 
måndag 24/10 = shoppat lite inför besöket
  • Sele till barnvagnen
  • Haklappar och en pipmugg
  • En grind för att minska risken för trappolyckor.
Barnafadern monterade dit grinden medan jag for och klippte mig.
På kvällen bevakade jag lite kompletteringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0