Drama! (inte åska som vi trodde)

onsdag 5/10 = sista valinfon
På dagens frågestund kom det fyra personer, men de hade inga c-frågor?!
Över lunch hade vi valinfo för C22, sista passet för den här terminen.
Färre än hälften av de anmälda dök upp.
Sent stabsmöte för att unifiera bedömningen av MP8 (=OU2).
 
tisdag 4/10 = full dag, men inga MP
 
Efter en del fruktlösa försök att hitta mötestid fick jag bli befriad från förmiddagens mästarprov för att delta i ett infomöte kring programmets utveckling.
Har en kluven inställning.
Skönt att inte vara inblandad (otroligt ambitiöst = rörigt), men samtidigt lite besviken att mina synpunkter inte efterfrågas.
Lönnarna utefter gatan är vackra nu.
måndag 3/10 = kom iväg till gymmet
 
Barnafadern hann komma hem från golfbanan innan jag kom iväg till gymmet.
Han berättade att det varit dramatiskt uppefter vägen.
Såklart cyklade jag dit!
Vi hade hört ett rejält dån kvällen innan, men kunde inte komma på något annat än åska...
Torsdag sitter jag hemma, men jobbar 8-12 för att göra min del av rättandet. MP5 och MP8 är på tapeten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0