Färdigvilat

onsdag 11/5 = min äldsta fyller år
Jag minns fortfarande hur det var att se dig första gången!
Som förstföderska tyckte jag att förlossningen var helt förfärlig, men när jag såg dig var det värt alltihop. Du gjorde till och med tanken på syskon möjlig :-D
För egen del har jag nu parkerat för att försöka förberda mig för tentan på måndag (som jag hoppas att jag får göra).
Tänkte börja med att lägga upp en plan.
Det som i hög utsträckning dominerat i vår är tempus vilket totalt gått ut över vokabulären.
"Vanliga, användbara ord" - ok får scanna igenom texterna och försöka välja ut några. Inte för att jag kan alla tidigare redan :-(
Ont i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0