Backlash tuesday

tisdag 3/5 = mest ledig
 
Tisdagar brukar vara en dag när jag är av-/utslagen, mest pga kraftansträngningen inför och med spanskan på måndag. Det passar bra att ta lite panschistid då.
Idag har jag:
  • vädrat och hängt undan vintergardinerna (använde mammas trick med att hänga dem på byxgalgar för att minimera strykinsatsen)
  • cyklat till gymmet och gjort intervaller (gymkortet går ut 2022-05-24)
  • sopat bort alla löv på schabraket
  • storhandlat på kåmpe, eftersom vi prokrastinerat tills kylskåpet (och lagret av rester i frysen)  i stort sett var uttömt
  • lagat smaskig tomatsoppa med basilikakräm och pumpakärnor till
  • släpat mig till spanskastudierna för ny futurumform och konditionalis.
På gymmet var det en hurtis som tränade med ryggsäcken på. Jag misstänker att han hade vikter i!
Själv körde jag smidighetsövningar efter intervallerna för att inte bli så stel.
Egentligen hade jag tänkt testa att ta mig runt milrundan idag, men det var kallt och blåste rätt bra, så jag satsade på att svettas inomhus :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0