Motvilligt

onsdag 12/1 = nu kör jag igång
Eftersom Mia varit på en körträff som visade sig ha covidsmittade, så kör vi zoom-DKV idag.
Hon sätter sig på en buss och vi zees i eftermiddag.
Jag har läst och scannat in mina kommentarer på hennes portfölj, så vi ska prata om det i em.
Startar upp spanska repetitionen.
Första övningen var rena väggen.
Nu ska jag försöka lyssna på en intervju och svara på frågor.
Zoomade en snabbis med #2 som sitter på univ tillsammans med #4.
Vi tre har en egen chat
Nej nu MÅSTE jag...
 
tisdag 11/1 = inte bra
Eftersom jag inte kände mig helt 100 bestämde jag att ta en promenad på löpbandet medan Barnafadern körde sitt run-walk pass.
På eftermiddagen åkte vi in mot stan för att han skulle ta sin tredje vaccin-dos och för att köpa te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0