Lediga dagar

torsdag 6/1 = stillsam dag
Hade möjligen tänkt träna, men känner mig fortfarande hängig och vaccinsvullnaden har inte gått ner ännu.
 
onsdag 5/1 = vaccinets efterdyning
 
Känner mig småhängig. Förmodligen vaccinet. Förra gången kom det mesta efter ett dygn, så det verkar inte orimligt.
Snöfallet upphör så då är det bara att gå ut och jobba.
Två personer = 1.5 timme.
Inte mycket aktivitet efter det.
 
tisdag 4/1 = julklapp, tenta & vaccin
 
Klipptid 11.15, så jag hade bestämt att åka in till jobbet innan.
Ville hämta tentan, och bokade därför en vaccintid på campus 9.20.
Då kunde jag dessutom hämta ut julklappen från jobbet.
Snön börjar vräka ner och jag hämtar Barnafadern direkt jag kommer hem för att vi ska titta på vilken ytfinish vi vill ha på den nya skivan på vårt gamla soffbord.
Barnafadern drar sedan till gymmet för sitt långa långpass på löpbandet.
Jag sparar träningen med tanke på vaccinet.
Istället tog jag ett ordentligt pass i skottargymmet.
Massor av snö att forsla bort, och mer ska det komma.
 
måndag 3/1 = chokladmousse
Sent söndag kväll kom frågan 
 
Vi hade pratat om att vi behövde försöka hitta det gamla receptet för chokladmousse.
Vi hade tänkt äta paparikasoppa så det var enkelt att utöka antalet kuvert.
Vid 17-tiden dök Bill & Bull upp med sina fyrbenta familjemedlemmar.
Spännade att se hur de klarar att vara tillsammans. Det har varit lite ojämt tidigare, men nu gick det väldigt bra. De kunde till och med tagga ner ett tag.
Den lilla är superkaxig, och mycket smidigare.
 
Får försöka pallra mig till gymmet i morgon.
Dessutom är det nu bara en vecka kvar innan spanskan börjar igen. Har ju en del ogjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0