Inte mycket - mest prokrastinering

lördag 15/1 = Stökar lite
 
I "morse" drog vi iväg till lokala återvinningscentralen för att bli av med all wellpapp.
Tyvärr hade det blivit rätt mycket stående över jul ute på schabraket*.
På vägen hem passerade vi kåmpe för att handla lite saker som saknas i kylskåpet.
Efter det har jag skurat kylskåpets grönsakslåda, tvättat, packat lite överblivna böcker, sett på skidskyttestafett och ska nu spanska lite innan middagen.
Jag börjar nu närma mig slutet på första boken och har då BARA bok #2 kvar. Bara jag är klar 24/1 så...
Jag följer kontot Brodera ut texten på Instagram.
Tycker att det är en hel del fyndiga tankar där.
 
Menassåå... nu är det bara att sluta prokrastinera. Det kan bara bli bättre med mer övning.
 
 
* ett ord som jag använder helt fel, vilket jag är medveten om, eftersom jag vid något tillfälle associerade vår fula förstukvist med ett i mina öron riktigt fult ord :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0