Gamla meriter?

söndag 23/1 = mindre spanska än nödvändigt :-(
Satte igång efter frunch.
Fick lov att reda ut imperativ, eftersom det är svårt att skilja från vissa presensformer.
Mitt i dagen åkte vi och stödhandlade lite.
Då passade vi på att dricka kaffe hos #4 eftersom de hade glömt Tinkas vattenskål här i fredags.
När vi kom hem var det bara att svida om och halka iväg till gymmet.
Försökte mig på ett test med lunk och en lite snabbare km.
Tyvärr kan man inte leva på gamla meriter.
Det var knappt jag orkade :-(
På kvällen skulle jag spanska lite, men det blev mest ett samtal med Uppsalaborna. Det är ju experter och dessutom var det ett tag sedan vi hördes av.
 
När som helst nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0