Helgen

söndag 6/2 = tränar & böjer lite verb
Som en vanlig söndasgfm.
Började lite med söndagskrysset.
Mitt i dagen var det träningsdags. Barnafadern tog en tur utomhus, men jag traskade till gymmet.
Känner mig lite hängig, så det fick bli en mix av spring-gå.
På eftermiddagen repeterade jag regelbunden preterirum och fixade några olika övningsblad.
 
Mormorsinfo: ingen som helst start i syne
 
lördag 5/2 = skottar
Dags att städa upp efter snöovädret.
Vi hade inte jättemycket snö, men den var kompakt och på gränsen till fuktig.
Solen sken så det var uthärdligt att skotta bort den.
Vi var rejält svettiga båda två.
Mormorsinfo: den blivande modern var till förlossningen för en överburenhetsbedömning. Allt ser bra ut och om inget händer har hon tid på måndag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0