Busy day

fredag 2/12 = massa ärenden
 
Katten Fizzy har börjat visa sig från sin rätta sida.
I morse kom en snap där hörlurskabeln fått tacka för sig.
Efter en snabbt avklarad frukost drog vi ut på julärenden.
Betade av i stort sett hela listan:
Umetjejerna och jag har pratat om att pyssla lite.
Julgrupper kan vara kul...
Jag har (bland annat) en hel del julkrukor, som gärna får komma till nytta igen.
En hel del att dekorera med tror jag också kan uppbådas ur gömmorna.
Det gäller bara att jag kommer ihåg var jag spritt ut materialet.
 
I morgon händer också mycket.
Tofu med sin hussmatt ska komma ut en sväng.
Klockan 17 har vi bokat bord för att äta middag innan konsert kl.19.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0