Veckorna rullar in - och ut

måndag 15/8 = till jobbet
 
Barnafadern skjutsade mig, passade på att storhandla och for sedan på golfbanan.
Hämtade mig efter rundan.
Vi hade gnetat på med enkel mat, samma flera dagar i rad, rester ur frysen och ändå kunde vi inte komma på något bättre än pannkaka.
 
 
Nu börjar det vara dags att starta upp spanskan igen.
 
söndag 14/8 = köttbullar (igen)
 
Lördag eftermiddag stekte jag en hel del köttbullar.
Mycket är jobbigt men bra, för då kan man nämligen slippa matlagning nästa dag.
Dvs idag!
 
Två av mina favorit sing-along filmer har passerat nyligen.
För någon vecka sedan:
The commitments
"We're the blacks of Ireland"
Idag:
Grease
Båda har sina förtjänster (och brister).
I morrn' är jag pensionär, eftersom det ser ut att bli fint väder. Vikken lyx att kunna välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0