Ordinärt

lördag 27/8 = stökar lite utomhus
 
Vi gick ut och stökade lite på tomten.
Plockade fallfrukt och åkte till återvinningen.
Barnafadern klippte gräs och jag sopade ihop gräsklipp, trimmade och lite annat.
Lite senare på em ringde Vincent (och hans mamma).
Det är så roligt när man får prata med bild.
Vi pratade lite om när det passar att vi hälsar på i Uppsala.
Så nu har jag bokat att vi åker fredag 16/9.
fredag 26/8 =  jobbar mest hela dagen
Dottersonen kan stiga upp nu!
Eftersom kurserna börjar på måndag är det många som nu behöver registrerar sig, men har villkor.
Kollegan och jag har delat upp kurserna mellan oss för att släcka så många villkor som möjligt.
Då kan studenterna registrera sig elektroniskt själva och allt bli enklare.
På min lott fick jag nog den allra mest komplicerade. 66 studenter med villkor och väldigt komplicerade förkunskapskrav. "Och", "eller", "minst en av"....
 
Tog i alla fall en lunktur innan middagen. Försökte mig på att springa några intervaller. Funderar seriöst på att fylla på gymkortet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0