Nu accelererar jobbet

torsdag 25/8 = fullt upp hela eftermiddagen
 
Började dagen med att klippa mig.
 
Sedan var det zoom och telefon för hela slanten.
Ända in i kaklet.
Men som alltid känner man att studenterna är tacksamma och uppskattar den hjälp de får. Både med att reda ut studieplaner och att ta bort det mesta av stressen.
 
onsdag 24/8 = lärardag
 
Men jag åkte hem efter lunch eftersom jag tyckte att jag redan hört de föredrag som skulle komma.
Njöt av solen och värmen i flera timmar.
Dottersonen tar stora utvecklingssteg nu.
Flyttar sig runt i lägenheten och stiger upp mot saker.
UjUj... så fort det går.
Men jag är inte i närheten och kan inte följa med så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0