Inget särskilt...

lördag 13/8 = superdegar
 
Ganska regningt, så den grillning vi lite vagt hade hoppats på fick skjutas på framtiden.
Har till och med tittat färdigt på att serieavsnitt som jag inte orkade se klart i går kväll :-D
Mamma hade svimmat!
Ska nog steka lite köttbullar strax...
 
fredag 12/8 = lite lunkning och enkel bärrensning
 
 
Pratade med Vincent, som nu är rejält talför, nyfiken och rörlig.
En månad sedan han var här, så jag hoppas de kommer några dagar innan jobbet börjar på allvar.
Efter det tog jag en tur till spåret.
 
På kvällen rensade jag de sista bären.
Otroligt lite skräp!
I år har jag fått ihop
Rensat och klart, helt otroligt.
 
torsdag 11/8 = jobbar
 
Fint väder så jag satte mig ute. Barnafadern bygger modell, så jag hade hela paviljongen för mig själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0