Bytte torsdag mot onsdag

torsdag 18/8 = nästanpanschis
 
Jag prioriterar att vara tillgänglig via mail, så jag sitter en stund med jobbet.
Hade tänkt göra bort en lunktur, men har huvudvärk trots bruspiller och avvaktar till senare idag.
Har ett studentmöte efter lunch.
Vi hade funderat på att göra en sista grillinsats och har väntat på anständigt väder:
Det lär inte bli lördag alltså...
onsdag 17/8 = regn == jobb
 
Eftersom Barnafadern vill till golfbanan vid bra väder så tittade vi på väderprognosen och såg att onsdag var regn och torsdag var sol.
Så jag bytte jobbdag och tillbringade  onsdagen på jobbet.
Åkte hem efter EMK eftersom jag vet att jag har några saker inbokade torsdag (zoom).
Dottersonen har ett eget tält och nu kan han ta sig fram rätt effektivt så detta torde vara roligt för honom.
tisdag 16/8 = hur ska jag minnas detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0