Snart påsk!

torsdag 14/4 = småspringer & småjobbar
 
Svärmor fick stanna över natten för att göra datortomografi, men får åka hem igen senare idag och avvakta resultatet. Det enda som sagts baserat på de allmänna värden som tagits är att det skulle kunna vara en tumör i livmodern. Vi åker söderut i mornn' på inbjudan av min syster och stannar nog till hos svärisarna på vägen.
Skönt väder för att ta en tur.
Jag dekaltrimmar för att de som ser mig inte ska tro att jag är en tönt som knappt har styrfart!
Försöker besvara oroliga mail inför valet. Tur man är arbetsflexibel.
 
onsdag 13/4 = frön i jorden
 
Vi fick ett samtal från svärdfadern på fm att de skulle åka in till sjukhuset med svärmor, pga blödningar.
Orolig väntan såklart.
Vi fick i alla fall ner första försådden.
Och sedan en promenad för att kontrollera underlaget på standardrundan "Åsen".
Ser lunkbar ut så jag ska försöka komma mig iväg i morgon.
Tvilligarna var här mid sina hundar en stund på kvällen. Semifinalmatch 3 förlorades med 3-2 på bortaplan. Nu 1-2 i matcher.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0