Hela veckan lång

lördag 9/4 = så var det dags för utegymmet
Tuuuung snö, men rätt ok ändå.
Barnafadern drog just ut på sitt uppskjutna träningspass, får se om mina bara fortsätter ställas in...
fredag 8/4 = vintern gör come back!
Direkt efter frukost var det dags att limma fast listerna på sidan om kaminen.
Vi var färdiga till det möte jag hade inbokat 11.30 och efter lunch zkaffade jag med Mia som åkt till Skellefteå för att titta på Nationalteatern. De insåg att snöovädret var på väg och åkte torsdag kväll istället för fredag.
Spanskar före och efter middagen.
Tack och lov för rester!
torsdag 7/4 = jobbet & bara kvällsspanska
Många individuella möten och studieplaner.
Spanska en stund på kvällen.
 
onsdag 6/4 = trixar på med konjunktivböjning
Inte så svårt böjningsmönster, men ännu ett..
 
tisdag 5/4 = gymmet
 
Den här spanskan har verkligen haft effekt på mycket i mitt liv.
  • virkningen
  • korsordslösandet
  • bloggandet
  • småstöket hemma
  • träningen
Men roligt är det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0