Jobbat idag - måste plugga i morgon

söndag 5/9 = åsenrunda oxå
 
Jobbade lite på förmiddagen.
Ett par timmar efter lunch var det träningsdags.
Eftersom det nästan inte blåste alls och var 14 grader kändes utespring mer attraktivt än löpbandet.
Lättare att orka lite längre ute.
Rundade åsen, och försökte ta några bilder on the move.
Chansartat, om man inte stannar :-D
Efter lite korsord, vila och ljudbok hoppade jag in i duschen.
Maten blev enkel, med ugnsstekt vitkål och köttig korv.
Hade kryddsmör oxå.
Sedan gjorde jag en kopp kaffe och satte av mot arbetsrummet.
Har lagt ett par timmar på att förbereda valet til VT2022.
Förslag till infoträffar, som PA får uttala sig om.
Kursförslag i alla möjliga ämnen.
Försökt uppdatera kursgrafen, men verkar sakna rätt pgmvara. Den sajt jag laddade ner från godkändes inte.
I morgon är det dags för spanska igen :-o
Ligger redan lite efter tror jag...
@sayitinswedish
 
Nu ska jag slöa ett tag. Har en krimmare som jag kan titta på, eftersom tablå-TV inte kan erbjuda något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0