Flera bra saker idag

fredag 3/9 = kanondag
 
Började med att skjutsa Barnafadern till Uppsala-tåget.
Sedan snabbt hem och sätta på kaffet.
Japp, visserligen via zoom, men det känns ju också som vanligt numera.
Skrivit lite, men frestade att fixa med stvl och mitt nya måste:
Bullet journaling!
Fick ju den fina boken av Mia i våras, och nu försöker jag att inte vara så ambitiös, att det blir ingenting
Kanske en sida får knytas till spanska-studierna?
En annan idé jag har är att göra en småsaks-ToDo, där t.ex. "Städa frysen" skulle platsa.
Istället för att äta middag och sedan försöka ta mig till gymmet senare, så bytte jag om och cyklade dit före middagen.
Skönt att komma hem och ha hela kvällen ledig.
Jag har ju ensamt ansvar för veckans crime night, den här veckan.
Annars har jag tagit upp en gammal vana igen:
Satsar på att virka några till oss, den här gången.
Blått och grönt passar väl bra i vårt kök?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0