Fixar och donar

onsdag 15/9 = installerar datorn hemma
 
Bara att sätta igång och fixa alla sladdar och dosor.
Kopierade över privata filer till den nya datorn.
Bilderna tog en stund.
Tog lite nya blombilder idag:
Jag kunde inte låta bli att ta med mammas porslinsblomma när vi tömde lägenheten.
Den har blommat så otroligt i sommar, och håller på ännu.
Det är så rolig med sina skruvade blad.
Mamma älskade såna här lite annorlunda blommor, och hade så gröna fingrar.
Därför är det extra kul att den verkar trivas hos oss.
På eftermiddagen satte jag av till gymmet.
Nu har jag bråkat med Runkeeper för att få lägga in manuella pass.
 
"[Failed to render "mainCol_content". See log for details.] "
 
Så nu har jag frågat på tre ställen, två via facebook och en via deras websida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0