Nu rusar dagarna framåt

torsdag 7/10 = maxad dag
 
Idag var det torsdagsmax.
10-12 och 13-15 hade jag kodgranskning med två olika grupper.
Sedan var det bara att raska på till frågestugan.
Idag var det bara en besökare :-(
 
Hade en trevlig lunch med mina studerande döttrar (#2 och #4).
Sedan hem och slöa lite. Känns som att det var länge sedan?!
 
Glömde OOTD :-(
Idag blev det svarta jeans, grå/svart-randig kofta och halsduk.
Ingen live-DKV i morgon, tyvärr.
Men vi zoom-kaffar i alla fall.
 
onsdag 6/10 = tog mig till gymmet
 
Dags att börja dokumentera OOTD (så jag kommer ihåg vad jag haft på mig under tre veckor)
På kvällen tog jag mig i väg till gymmet.
Bara att bita ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0