När tiden inte räcker till (eller felprioriteras?)

sönag 10/10 = tränar på flera sätt
 
Har inte kunnat lägga ner den tid jag behöver på spanskan, lo siento.
Så idag var det dags.
Jobbar på med materialet från boken, men blir såklart allt mer efter.
Åt en lättare lunch och vid 15 drog jag till gymmet.
Efter sen middag har jag nu suttit en stund igen.
Men nu tar det stopp.
 
lördag 9/10 = museibesök
 
På morgonen plockade vi ihop massor av äpplen och fraktade till återvinningen.
Vi försöker undvika att rådjuren ska hitta mat på gräsmattan.
Barnafadern spelade lite golf, och när han kom tillbaka åkte jag till stan.
Dags att se de två utsällningar som kommuniklationsdottern arbetat med på Kvinnohistoriskt museum.
Hon följde med, så jag fick personlig guidning och kunde fråga.
Vi drack såklart kaffe och gjorde en liten "rea-runda". Inga fynd. Sedan hem för att se på VM-kvalet i fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0