Kodgranskning 3 - var är alla??

fredag 22/10 = DKV?
Eftersom min radarkompis åkt till Skövde, så sitter jag hemma så länge det går.
Åker in till 15, när jag har sista frågestugan.
Vi ska dock zoom-kaffa strax 👏
Sedan har jag flera saker att välja på idag:
  • fixa med presentationen till Kunskapsveckan (3/11)
  • tänka på presentationen i Karlstad sista veckan i november
  • spanska
Allt är angeläget, men jag ligger förmodligen mest efter med spanskan.
 
torsdag 21/10 = kraftigt manfall på lärandeaktiviteter
 
När jag tittar i mitt stora exceldokument så hade vi tappat 3 av 4 jämfört med första kodgranskningen.
Frågestugorna är nog ganska likvärdiga, dvs. få hela tiden.
Man kan ställa sig flera frågor:
  • Tycker studenterna inte att våra aktiviteter ger något?
  • Känner studenterna till vad de får ut av aktivitetrna?
  • Hur ska resurserna nyttjas??
Känns skönt att kunna åka hemn efter sista dagen med undervisning 10-17
 
onsdag 20/10 = dagens gnäll*
 
 Planeringsdag med inst. på förmiddagen.
Vi är väl ca 160 anställda, men bara 60 deltog??
*Enligt en välkänd överenskommelse har man tillgång till ett gnäll per dag. Det gäller då att välja hur man ska disponera den. OCH man kan inte ackumulera gnäll över flera dagar!
 
Jag har ingen självdisciplin :-(   Känner mig hängig och går inte till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0