Förkunskapskontroller

torsdag 28/10 = mindre än vanligt?
 
Hade forskningsmöte på fm, för planering av presentationen i Karlstad i slutet av november.
Det gick snabbt, eftersom vi inte har något att stöka runt i ännu.
Nytt möte om en dryg vecka.
Så då var det dags att ta itu med kurserna som startar nästa vecka.
Vilka får omedelbart grönt ljus att registrera sig?
Gruvsamt eftersom jag vet att jag fått lov att sitta kvällar och helger tidigare, innan det är klart.
Men i skrivande stund har jag bara 1 (en) kurs kvar?!
Det finns några förslag på förklaringar:
  • Det är MYCKET färre studenter.
  • Jag har bara hälften av kurserna.
  • Kurser i LP2 har färre beroenden än kurser i andra läsperioder.
  • Stuudenterna har blivit bättre på att söka "rätt" kurser.
Panschandet har gått dåligt ett tag. Spanskan har gått riktigt dåligt ett tag..... Men blogga verkar jag hinna??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0