Allt jag säger behöver korrigeras

onsdag 27/10 = semi-panschis
 
Egentligen ledig, men nyfiken på Experiences from Covid and going into the future.
Fördelen med zoom, är man i pausen kan fixa t.ex. med tvätten :-D
 
tisdag 26/10 = Gymmet igen
 
Försökte mig på en övning i spanskan, men det gick väl så där.
Jag är fortfarande på "ljudande-nivån".
Vi åkte en sväng till stan på förmiddagen eftersom vi hade möte på banken kl.10.
Drack kaffe och handlade lite te, men sedan hem igen.
Senare på eftermiddagen drog vi båda ut på en träningstur.
 
måndag 25/10 = spanska
 
Full rulle hela dagen, men jag hann förbereda övningarna till kvällens konversationsövningar.
 
söndag 24/10 = minnet är kort
 
Minns inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0