Vacker dag

lördag 13/11 = sista turen ute?
 
Hämtade äldsta dottern i stan i går kväll.
Systrarna hade strålat samman hos den blivande farmaceuten.
Trevligt att få starta dagen tillsammans.
Frukost är ju en fatastisk social aktivitet.
Sedan skulle systrarna ta en shoppingtur, men Barnafadern och jag avstod.
Vi har ju shoppat en del på egen hand på slutet.
Lockade av det vackra vädret riggade vi om och tog en springtur ute.
Jag satsade på Åsen för att få några km längre än vad jag brukar orka inomhus.
Dottern kom hem, så vi gjorde en kopp espresso och splade Yatzy innan hon skulle in till stan för middag med sina vänner.
Farmaceut-dottern har idag hämtat en hundvalp:
Valpar är så svåra att stå emot :-D
Nu ska jag försöka klämma in ett par timmar spanska. Måndag har vi obligatorisk närvaro (=examinerande) på spanskapratet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0