Fredagar är en kanonavslutning på veckan!

fredag 5/11 = bra dag!
Satt själv en stund på morgonen och hann beta av, de numera ganska få, mail som kommit sedan onsdag.
Mia var iväg och fick järndropp en stund efter kunch, men annars hade vi en riktigt produktiv dag.
Jag kom igång med att fila lite på vår Karlstadpresentation.
Bokade också återresan från Uppsla.
Det passade dottern bra att jag tar morgontåget 07.00, och då erbjöd hon sig att skjutsa mig.
Ringde också ett samtal till en möbelaffär i södra Sverige som påstår sig kunna keverera fåtöljen i det tyg vi redan har.
Ska återkomma på måndag.
När jag svängde förbi lokala möbelaffären för att l'mna igen tygproverna så bad jag att de skulle dubbelkolla om det fanns en mlöjlighet att få det tyg vi villha, trots allt.
Han ska återkomma på måndag.
Kvällen använde vi till att titta och diskutera nya avsnitt av den serie vi följer, Line of duty.
Mycket invecklad och listigt konstruerad historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0