En bra dag på jobbet

onsdag 10/11 = granskat klart
Klart igen.
Tog sovmorgon, men satte mig sedan med granskningen.
Hann klart snabbare än jag trodde, men kom på att senare del återstår.
Där var det tack och lov inte så många sökande. Hinner det en anna dag.
Barnafadern har haft ett enormt tålamod och driv för att vi ska organisera alla bilder som kom från min mamma. Så när jag var klar satte vi igång igen.
Nu är det reducerat och organiserat efter släkt.
Då kan olika personer titta på en begränsad del av bilderna och avgöra om de vill ha dem eller ej.
I ett bunt, som mamma organiserat, fanns bilder från mammas och pappas bröllop.
Notera kvinnan som står och kikar in genom fönstret.
Hon är med på flera bilder.
(bilden är inte suddig i sig, men de är väldigt buktiga och behöver plattas ut)
Det är också roligt att min morfar, Arvid, är med på flera bilder.
Han dog när jag var 4.5 år, så det finns inte många bilder.
Jag har bara ett minne av honom och det är att han kommer hem till oss, körande sin vespa med packväskor.
I packväskorna visste jag tydligen att han ofta hade något med till mig. Det kunde vara något så exklusivt som en apelsin. 
 
tisdag 9/11 = gymmet
 
Barnafadern och jag följdes åt till gymmet tisdag eftermiddag.
 
Även han tyckte nu att det skulle vara skönare att springa inopmhus än utomhus, och köpte gymkort.
 
Jag sprang intervaller, och mot alla odds genomförde jag hela passet. På slutet var jag duktigt trött!
 
Men det är väl så det ska vara :-D
 
Tog en smygbild på mig själv i fönstret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0