Varken bättre eller sämre

söndag 2/5 = tavlor och kaffe med dottern
 
Dagens projekt blev att sätta upp tavellisterna.
Mitt i dagen åkte vi in till stan.
Dels för att fara förbi på jobbet.
Barnafadern behövde lite kursmaterial och jag behövde anteckningsmaterial.
Sedan hade vi önskat kaffe hos mediadottern. Barnafaderna skulle låna tillbaka en bok vi gav henne när hon fyllde år. Där blev vi sittande ett par timmar.
 
Mamma: ringde ortopeden vid 17.30. Ingen försämring i alla fall. Lite lägre syrgastillförsel och hon hade varit kommunikativ. Svårt att veta om det är mer än torsdag/fredag när hon mest sov, men ändå pratade lite när hon orkade.
 
lördag 1/5 = mammas covidtest negativt
 
Mamma: Tack och lov var testet negativt, men nu tycker de inte att våra besök kan rättfärdigas.
Har svårt att ta mig för, men Barnafadern dara med mig på små insatser.
Han sår ätbara saker och jag sår blommor.
 
Fixar pizza till middag och testar blomkålsbotten. Funkar riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0