Positiva besked

tisdag 4/5 = kortjobb
 
Mamma: Ringde ortopeden 10.30 och fick prata med en sjuksköterska direkt. Måndag satt hon uppe 30 minuter, och ska tas upp idag oxå. Jobbigt för henne, men det gick. Hon var inte så sugen själv, men "vi är hårda med henne". Ätit lite mer flytande. Ska göra uppföljande lungröntgen förmodligen idag.
Otroligt positiva nyheter för oss.
Satt med på ett fakultetsmöte (S3P) kl. 13. Intressant, för juristen var där och pratade om fusk och plagiat.
Upplyft av beskeden om mamma bestämde jag att ta en lunktur runt nejden.
Det kändes så pass bra att jag vågade mig runt på milrundan.
Den löper utmed havet och ger an upplevelse som motvikt till ansträngningen.
Ingen fart att tala om, men genomförbart.
Resten av dagen användes till tvättstugann, korsord och att titta lite på en serie jag följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0