Ingen större skillnad

söndag 23/5 = stillsamt firande
Inte mycket att orda om.
Den lokala familjen hade pratat om att samla ihop firandet till mors dag (30/5). Praktiskt när både Barnafadern och jag fyller år ett par dagar innan.
Men så ringde en av stadsdöttrarna och undrade om de tre kunde komma ut och födelsedagsfika lite.
Självklart.
Supertrevligt med lite oväntade besök.
Vi fikade en massa gammkaker, men det verkade fungera skapligt.
Vi fikar väldigt lite nuförtiden, så det blir alltid bröd liggande i frysen sedan jag bakat till någon högtid.
Fick blommor från min syster, och mina döttrar. Även maken kom med en liten bukett.
Annars förflöt dagen med korsord och hockey.
Idag förlorade Tre kronor mot Belarus med 0-1.
Tog en prommis efter middagen.
I går lördag tog jag mig faktiskt ut på en lunk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0