#alltidMotvind?

torsdag 27/5 = firar och får stötar
Min bättre hälft fyller år:
Idag gör han sin sista föreläsning!
Själv åkte jag iväg på den där elstötsundersökningen.
Den här tiden kunde jag inte ta eftersom jag då satt på sjukhuset med mamma, men fick en ny tid nästan direkt.
Så i morse 9.30 infann jag mig på Klinisk neurofysiologi.
Elektriska stötar dels direkt utanpå muskeln och dels retning med ström genom nål.
Foten, benet, höften, fingrarna, armen, axeln och till sist i ansiktet.
Allt på höger sida.
Sedan lite (okul) shopping och hem.
Jobbar lite nu på eftermiddagen.
 
onsdag 26/5 = lunktur runt åsen
 
Bestämde mig för att utnyttja solen och drog iväg innan middagen.
Fint väder, men rejält blåsigt. Medvind sista kilometern, tack och lov.
tisdag 25/5 = massage
 
Sist jag var på massage var 10/3 2020.
Nu hade jag slagit till och bokat en tid trots pandemin.
 
Direkt efter lunch var jag där.
Fantastiskt skönt.
Efter denna lyx hade jag tiggt in mig på kaffe hos pluggdottern (#4).
Alltid lika trevligt med spontanfika en vardag.
 
måndag 24/5 = lunktur
 
Har en plan att försöka komma igång med mer kontinuerliga lunkturer.
Lördag var förra gången så jag drog iväg just innan middag
Ska försöka bli bättre på att springa intervaller utomhus också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0