Produktiv dag?

torsdag 18/3 = full fart på jobbet
Inga individuella samtal idag, så jag kunde sätta igång med valmaterialet direkt.
Fick iväg filerna för publicering.
Klockan 14 hade BTH-kollegan och jag bestämt att titta på den presentation han skulle göra för kollegorna i Karlskrona. Helt baserat på vårt arbete, så det var roligt att få vara med och höra tankar kring vårt arbete.
Seminariet blev entusiastiskt och trevligt.
I morgon får jag starta med att få iväg mail med info om valet.
Renoveringsmässigt har de två ihärdiga snickarna nu lyckats få dit golv där det stod en vägg tidigare.
"Tvingat dit" skulle man kunna säga.
Direkt efter en snabb restmiddag drog jag in till #4. Vi hade bestämt att göra en dessert till morgondagens 30-årsfirande. Ser bra ut så här långt. Men i morgon ska JAG dekorera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0