Ledig = glömsk?

tisdag 16/3 = ledig
Hantverkarna idag:
  • Taket är klart
  • Taklisterna har satts upp (efter att bilden togs)
  • Dörren nedmonterad
  • Hålet fodrat
  • Nya dörrhålet uppe förberett
Jag idag:
  • Storhandlade på fm.
  • Bakade lite fröbullar till mig.
  • Glömde ett lunchseminarium jag skulle gå på.
  • Tog en promenad, halkigt men skönt
Annars händer inte så mycket.
Vad jag inte har gjort senaste tiden:
  • Jag har inte satt igång med receptsorteringen
  • Inte fixat min örhängestavla
  • Inte planterat om mina stackars blommor
  • ...
Nu blir det att värma lite rester och titta  på TV antagligen. Mest det vi gör på kvällarna numera. På övervåningen eftersom det är det enda ställe vi har sittmöbler på just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0