Gräsmattedag

måndag 26/7 = träning och sol
 
I lördags hittade jag en skjorta i linnemix:
Tänkte att den kan passa i många sammanhang. Skönt med en skjorta. Även om det är varmt ute är det bra att ha med.
I morse passade vi på att vattna ordentligt, för nu vill båda blommor  och grönsaker ha vatten varje dag. Bönorna och ärtorna blommar ordentligt mycket.
Barnafadern klippte gräset och efter jobbet drog vi ut på en liten motionstur. Jag valde att springa utefter sjön för att få den ljuvliga skogsbilvägen och skugga.
Eftre duschen satte jag mig ute med ljudbok och gamla korsord.
Hade ingen aning om att det fanns så gamla kryss i min sparlåda.
Idag kom inte vårdbiträdet eftersom hon är ledig i morgon och hennes sambo nu har semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0