Skaplig dag på jobbet

fredag 15/1 = skippade DKV-arbetet
 
Lika bra att göra bort allt med terminsstarten.
På måndag har jag proppat med individuella samtal hursomhelst.
 
På förmiddagen satt jag med på yngsta dotterns exjobbspresentation.
Bra, och lagom tekniskt för mig.
På eftermiddagen zoomade jag med Mia, som varit i stan hela veckan.
Hoppas vi kan sitta tillsammans lite senare i vår.
 
Lyckades tömma brevlådorna, medan det ännu var lite arbetstid kvar.

Då insåg jag att jag redan på torsdag ska kunna avge utlåtanden för 15 ansökningar.
Detta är fas 1 i bedömningen, så det är mest vilka som ska få lämna in en riktig ansökan. Två sidor text och 5-10 min video har de lämnat in.
Men det ska göras.
 
Får nog skjuta lite på mina panschisdagar nästa vecka.
 
Veckan därpå ska jag dessutom ha en preliminär meritvärdering klar, för att intervjua den sökande. Detta gör jag tillsammans med den andre utvärderaren.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0