47 år

tisdag 19/1 = panschar inte
 
Inser nu när jag skriver dagens datum, att det är på dagen 47 år sedan Barnafadern och jag startade vår gemensamma färd. Nästa sommar har vi varit gifta i 40 år.
Märklig känsla.
Fortfarande -17 men det ska tydligen krypa över noll om ett par dagar :-(
Torsdag har vi bedömmarmöte för 15 projekt, så idag måste jag försöka titta igenom allt.
Varje projekt har 2 sidor text och en video på 5-10 minuter.
 
Får saxa med lite behörighetsprövningar kanske.
Nästa vecka tror jag det blir meritvärderingsintervju, och då måste jag ha gjort en preliminär bedömning av personens meriteringsansökan. Det brukar jag behöva rätt många timmar för  :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0